2 Disney Gençlik Filmi

20:00


İlk olarak bu 2 filmden bahsetmeden önce, bu filmlerin blogumda neden adının geçtiğini ve benim bunlar hakkında yorum yazdığımı açıklamam doğru olacak sanırım. Disney'in televizyon filmlerinin aşığı değilim başta bunun altını çizelim de gerisi gelir. Hafta sonu kuzenimin çocuğu -benimde yiğenim sayılır- Eylül bende kaldı. Sonuçta çocukları bir şeylerle meşgul etmek gerekir, yoksa sıkıldım sıkıldım demeleri ve başının etini yemeleri çok uzun sürmüyor. Bende sadece bir gece kalmasına rağmen toplam 2 film ve bir sürü çizgi film izledik ve bende Disney filmi bombardımanına tutulmuş oldum. Her birini ayrı bildiri de bahsederek blogu çok meşgul etmek istemedim; işte karşınızda kısa kısa 2 Disney filmi yorumum.

Prenses Koruma Programı:

Başrollerinde Selena Gomez ve Demi Lovato'nun yer aldığı Prenses koruma programı; krallığı askeri darba yüzünden eli alınan bir kızın yaşadıklarını anlatıyor. Prenses Koruma Programı diye bir program varmış da, böyle zor duruma düşen prensesleri gizleyip zarar görmelerini engelliyorlar. Prenses'i Demi, prensesin gizlenmek için New Orleans'da taşındığı evde yaşayan normal kızı da Selena canlandırıyor. Hayatımda son zamanlarda izlediğim en amatör film buydu sanırım, çünkü altından kalkamayacakları sahneleri çekmeye çalışmışlar çok komik durmuş. Ama belirtmekte fayda var, yiğen bunu daha çok bunu beğendi. :D


Lemonade Mouth:

Lemonade Mouth, baş rollerinde son zamanların yükselen Disney kızı Bridgit Mendler'in baş rolünde oynadığı müzikal lise draması, benimde bu iki film arasında en çok beğendiğim yapım diyebilirim. Bir kaç tane leş şarkı olsa da,  parçaların geneli gerçekten dinlenebilir ve güzel; özellikle She's So Gone adlı parçayı playlistime bile aldım. Bu filmde de birbirinden taban taban zıt 5 karakterin birlikte bir müzik grubu oluşturmalarını ve lisede yaşadıklarını anlatıyor. Bu filmin izlenebilir nitelikleri olduğunu düşünüyorum, izlemeseniz de olur ama eğlenceli vakit geçirmelik bir film.

İlgili Yayınlar

0 yorum