Eyvah Eyvah 3

22:29

Künye:

Vizyon Tarihi: 31 Ocak 2014
Süre: 105 dakika
Oyuncular: Demat Akbağ, Ata Demirer, Serra Yılmaz
Tür: Komedi
Yönetmen: Hakan Algül
Senaryo: Ata Demirer
Ülke: Türkiye
IMDb: 7.1
BKoH: 7.0

Tanıtım - Inceleme:

Kendi kendime karar aldığım her izlediğini her okuduğunu blogunda yaz düsturundan dolayı iyi ya da kötü her film hakkında ki görüşlerimi paylaşmaya başladım. Neden bu akdar az yazı yazıyorsun bu kadar izliyor az mı okuyorsunuz derseniz; evet maalesef az okuyorum ama çok izliyorum, şu an taslaklarda yüzde 95 filmler hakkında olan 46 taslak halinde yazı var. Umarım hepsini yayın haline getireceğim, yakında diyelim yakında olsun. Bu kararımın ışığında hem yeni izlediğim hem de hakkında çok fazla konuşmaya gerek olmayan Eyvah Eyvah filminin üçüncü filmi hakkında konuşmak istedim.
Filmin kinci filmde kaldığımız yerden devam eden hikaye, Hüseyin ve Müjgan'ın bir çocuk sahibi olmalarını izlememiz ile yeni filmde başlıyor. Eve yeni giren üyeyle masrafları da artan Hüseyin'in çalgıcılık işini ve ailesinin karnını doyurmak için yaptığı diğer işleri izlememizi sağlıyor. Hikaye diğer filmlere nazaran tamamen taşrada geçiyor, Firüzan'da hikayeye sonradan dahil oluyor.
Her zaman komedi eşiği çok düşük bir insan olmuşumdur, önümde biri düşse katıla katıla gülerim yani. Bundan dolayı film beni komedi yönünde fazlasıyla tatmin etti; aynı zamanda hasretlisi olduğum bir çok iyi oyuncuyu da aynı kareler içinde saçmalarken gülmek beni gerçekten neşelendirdi. Özellikle Serra Yılmaz'ı ve Ayşenil Şamlıoğlu'nu böyle küçük rollerde de olsa görmek beni sevindiriyor.
Filmin komedi üçlüsü; devirelim devirelim lafını hatırladıkça gülüyorum.
Yer yer yakaladığı durum komedisi jargonunu, yörenin kendiliğinden komik ağzıyla ve yaratılan über absürt karakterlerle harmanlayan film gülmemek için kendinizi zor tuttuğunuz sahneler yaratmış. Özellikle ben sanat filmi aşığıyım böyle ikinci sınıf filmlere gülmem diyerek salak bir psikoloji le içeri girmiş biri olarak, özellikle 2. yarıda sinema salonunu inlettim. Güzel ege manzaraları, usta oyuncular Eyvah Eyvah'ın en sevilen yanları olmuş. Sinemaya gitmeseniz de boş bir zamanınızda izleyin. Şimdiden iyi seyirler.
Bu kadar kısa yazı da yazmamıştım, ilk paragraf benim saçmalıklarım oldu zaten. :)

İlgili Yayınlar

8 yorum

  1. güzel filmdi,doğaldı,içtendi.Film boyunca tebessü ettim.Düşün artık ata demirel ağlarken bile gülüyordum.Adamın ağlayışı bile komik :D
    bu arada senin blogda bir sürü film varmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. blogu film, kitap, dizi, animeler hakkında yazmak için açtım ama bir sitede yazarlık yapmaya başlıyınca diziler hakkında başka yerde yazmam yasaklandı. bu arada pek kitap okumadığım ve anime izlemediğim içinde. filmlere sardım izledikçe, burda fikirlerimi paylaşıyorum. :D

      Sil
    2. eğer bir gün hayalimi(ne bu hayal;1 ay boyunca insanlarla iletişimi koparıp sadece film,dizi,kitap ve müzikle yaşamak) gerçekleştirme gibi ihtimal olursa bu blogdaki filmler hayalimde iyi rol oynicak :D

      Sil
    3. çok teşekkür ederim valla çok sevindirdi yorumun beni. :D

      Sil
  2. Ben bu seriyi seviyorum :) Arzu Film yapımları gibi "aile komedisi" yapıyorlar resmen. Zaten oldum olası Ata Demirer'in mizah anlayışına gülmüşümdür. Belden aşağı ucuz esprilere dayanmadan gündelik şeylerle güldürmeyi başaran bir komedyen. Demet Akbağ zaten usta bir oyuncu, söylemeye gerek yok :D

    Üçüncü film her ne kadar ilk iki filmin üstüne bir şey koyamasa da, fazlaca tekrara düşmeden kendini izlettiren bir film. O yuvarlayalım esprisine ben de çok gülmüştüm sinemada :D Yanlız anlamadığım bir nokta var. Mercedes Hanım ayağının kırıldığını söylüyor ama sonunda işine gelince felik felik koşmasını biliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şekilde düşünüyorum bende çok sevdim filmi ve puanımda fark ettiysen normaldan yüksek. :D bazı şeyler teknikt ilşerden çok filmin sana ne hissettirdiğiyle ilgili sanırım. :D

      Sil
  3. Düşenin dostu olmaz demişler boşuna değilmiş, düşene gülünür mü hiç ;)
    Ben de gülerim ki herşeye :) izlicem bu filmi ama bir kaç blogda daha okudum yorumları, karar verdim evde izlicem. Olmaz mı :)
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de evde izle en mantıklısı sinemada izlemeni gerektirecek bir numarası yok. :D

      Sil