Aklımda Kalanlar...

17:23


Hepinizin bildiği gibi pek kişisel yazılar yazmıyorum ama bu yazıyı yazmak zorunda hissettim kendimi. Son zamanlarda günlerim hep monoton geçiyor pek bir şey yaptığım yok açıkçası. 3 şubatta tatilim bitmişti, üniversiteye geri döndüm, fakat geri döndüğümde hiç kimse ortalıklarda yoktu çünkü tıp fakültesi diğer fakültelerden en az 1 hafta önce erken açılıyor. Bende geldim ama neredeyse hiç evden çıkmadım sanırım, okula da gitmiyorum sağolsun arkadaşlarım yerime imza atıyorlar.
Bu boşlukta da işte tıptaki arkadaşlarla Eyvah Eyvah 3 gittik güzel filmdi, tanıtımını ve incelemesini de yapmıştım daha önce zaten Onu konuşmayayım şimdi.
Bir iki gün sonrada hazırlıktan arkadaşım Merve ile görüştüm, onunla da uzun süredir konuşup görüşemiyorduk.(hep onun yüzünden) Kendileri mimarlık okuyor ve derslerinin sürekli çok yoğun olduğunu iddia ediyor ama yani aynı şehirde iki arkadaşın 2-3 ay görüşmemesi için bir bahane değil bence bu. Her neyse güzel vakit geçirdik, özlemişim zaten kendilerini.
Bu arada hayatımda ki tek değişiklik de bu zamanlarda oldu belki bazılarınızın haberi vardır. Gençlik Otobüsü diye bir program var, bir otobüsle size tüm Avrupayı ücretsiz gezdiriyorlar. Onun internetten yapılan ön elemesini geçmişim İstanbul'a çağırıyorlar ama gidip gitmemek konusunda çok kararsızım. Çünkü benim 21'de komitem var ve toplantı ayın 22'sinde cumartesi sabahın 10'nunda eğer otobüsle gidersem yetişemiyorum ama uçak biletleri de çok pahalı, sonunda kesin olmayan bir olay içinde o kadar para harcamak istemiyorum. Amaa büyük ihtimal gideceğim, annemle konuştum kartın kesim tarihinden sonra biletini alırız gidersin dedi. Normalde aileler çocukları çok gezmesin ders çalışsın ister bizimkiler, gez gezebildiğin kadar üniversiteden sonra vaktin olmaz diyor. Tabi bu güzel bir olay ama ben gezme meraklısı değilim, o yüzden üzerimde sürekli bir baskı oluşturuyor. Siz ne diyorsunuz blog ahalisi, gitmeli miyim sizce ikinci elemeye? İstanbul'a gidersem uzun süredir konuşmadığım ve küstüğüm ablamı da görecem, kendiler istanbulda okuyor normalde onun yanına gidecek ziyarete, 15 tatilde ama kendileri beni istemede ve ben çok bozuldum, 10 Ocak'tan beri konuşmuyoruz.
Ben evde tek kalıyorum, insanın tek başına da kendisine yemek hazırlayası gelmiyor hiç açıkçası, sürekli
dışarıdan yemek söylüyorum, sağlıksız beslenmeden öleceğim. En son 2 hafta önce makarna yapmıştım, onun bulaşıkları hala duruyor bulaşık yıkama nasıl bir işkencedir, bende o yüzden hiç yıkamıyorum. Büyük ihtimal o tava ile tencereyi de çöpe atacağım.
Ayın 21'de sınavım var ve ben hiç çalışmıyorum anca blogla uğraşıp, internette vakit öldürüp dizi izliyorum. Son zamanlarda dizi olarak Buffy The Vampire Slayer'a sardım, film olarak da The Wolf Wall Street ve Blue Jasmine izledim. Wody Allen'ın filmi olan Blue Jasmine çok hoşuma gitti ama Wody Allen'ın üvey kızının Allen hakkında küçükken bana taciz etti iddialarını okuduktan sonra içim bir garip oldu; bir anda filmden de Wody Allen'dan da soğudum. Umarım böyle bir şey gerçek değildir. Bu arada biraz daha ders çalışmazsam sınavdan çok pis çakacam ve sonrada sancılı günler beni bekleyecek, kendi kendimi motive etmem lazım ama yapamıyorum.
Bu kişisel yazının da sonuna geldik, normalde pek kişisel yazı yazmıyorum ama İstanbul'a gidip gelirsem yaşanan olaylardan sizi haberdar etmek için bir yazı daha yazabilirim.

İlgili Yayınlar

11 yorum

  1. bence fırsatlar değerlendirilmeli, git git (:

    YanıtlaSil
  2. İçinden ne geçtiğine karar vermelisin. Sürekli evde olmaktan gerçekten sıkılmadın mı? Böyle fırsatlar insanların eline her zaman gelmez. Ablanla da barışırsın bu sayede, küslük seni mutsuz eder ve buffy the wampire slayer çok güzel bir dizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten gitmeliyim sanırım, ablamla aramda ki soğukluk da düzelir dediğin gibi. :D

      Sil
  3. İçinden ne geçiyorsa onu yap!!
    :)

    YanıtlaSil
  4. Git bir bak neler oluyor :D Zaten ablalara da sonsuza kadar küs kalmak mümkün değil.
    Buffy'nin bütün sezonlarını ikişer kere seyrettim, eğer seversen o bitince Angel'a da sararsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlıyacam ya Angel ile Cordelia o diziye geçiyormuş başlamassam ayıp. :D

      Sil
  5. ah heeey gitmelisiiiiin çok sevindim hadiiiii amaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Kuzen kaçırma fırsatları değerlendir. Gezip, tozarsın ne güzel İstanbul da .. Belki de birinci gelirsin.. Şans bu!

    YanıtlaSil
  7. İstanbul 5-10 yıl öncesine kadar kötü olsa bile iyidir, hoştur. Gitmen deneyim kadar. İnan insanlar arasındaki farklılığı daha çok gözlersin... :)

    YanıtlaSil