Selçuk Yılmaz'ın Ses Getiren Çelik Aslan Heykeli

14:29


Türk sanatçı Selçuk Yılmaz'ın 4000 bin parça çekiçlenmiş metalden oluşturduğu Aslan heykeli dünya sanat çevrelerinden yoğun ilgi ile karşılandı ve internet üzerinde de sanat üzerine yayın yapan bir çok blog ve sitede kendine yer buldu. Bende hem yapılan işi çok beğendiğimden hem de kendi sanatçımızı desteklemek gerektiğinden resimleri yayınlamak istedim, emin ki sizde yapılan işe hayran kalacaksınız.








#Not: Fotoğraflar Bored Panda sitesinden alınmıştır.

İlgili Yayınlar

3 yorum

  1. aaa çok iyi haber bu.
    ya nerdeymiş bu sölesene.
    nerde duruyo.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla nerde durduğu hakkında bir fikrim yok sanırım daha yeni yapılmış bir yerde sergilenmiyor. :D

      Sil
    2. Yorum ekle kısmından giremeyince buradan yazayım dedim.
      :)
      Harika olmuş, çok da zor olduğu belli. Ben de 2 ya da 3 yıl önce Ford Otasan işçilerinin el yapımı araba, robot ve daha bir çok çekilenmiş metalden yaptıkları objelerin bulunduğu bir sergisine gidip dehşete kapılmıştım. Tabiki iyi anlamda ve bunu da yakından görmek isterdim.
      :)

      Sil