Cirkin Kadın

12:34

Her şeye rağmen,
Hiç bir zaman hayatımın bu kadar depresif olacağını düşünmemiştim,
Korkutuyor, gerçekleştirmek istediğim hayaller ve kendimden olan beklentilerim
Kendi kişiliğim altında tüm duygularımı eziyorum sanırım
Hayatın kendinle yaşamak için bu kadar zor olabileceğini hiç düşünmemiştim
Çok kin tutar, az unutur oldum, büyük beklentilerim
var insanlara karşı sanırım.
Eskiden iki gün kimseyle küs kalamazdım
Şimdi tek hatırladığım kin, nefret
Güzel anıları, güzel insanları unutalı çok oldu
Beni ben yapan insanları kaybetmekten korkuyorum.
Her şeye rağmen sen beni bırakma çirkin kadın.




İlgili Yayınlar

11 yorum

  1. bak bu şarkı çok güzel ama :D daha önce dinlememiştim de :D sevdim ben bunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. radiohead mükemmel gruptur, ben tüm şarkılarına bayılırım. :D

      Sil
  2. foto güzel müzik zaten nefis.
    birine mi sesleniyon burda.
    ne güzel sölemişsin.
    ne güzel ifade etmişsin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende bilmiyorum, aslında birine seslenmeyi planlıyodum yazıdan önce ama sonra yazarken o kişi çoktan aklımdan çıkmıştı.

      Sil
  3. Bu kadar fazla gelen kin ve nefret için kendimizi suçlayabilir miyiz? Bunu bize insanlar yapmıyor mu? Ya da hayatın bize kattığı bir şey değil mi?
    Şarkıyı daha Muse'tan dinlemiştim.Radiohead'ten de güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle düşünüyorum, ama sanırım bazı şeyleri de kendi kendimize yapıyoruz.

      Sil
  4. Fotoğraf güzel!!
    Kelimelerin de öyle!! Kendine kalmadan değişmek de senin elinde :)

    YanıtlaSil
  5. Tilda Swinton!
    Bu kadına aşık olmamak elde değil, o kadar severim ki... Fotoğrafı görünce şüpheye düştüm o mu acaba diye görsellerde aratınca Julia adlı filmine ait olduğunu öğrendim, hemen izleme listeme aldım :)
    İnsan bir süre sonra karanlığına o kadar alışıyor ki onu sevmeye, ihtiyaç duymaya başlıyor. Korkar oluyor aydınlıktan, kusursuzluktan. Ama kimsenin karanlığını sevecek kadar onunla baş başa kalmaması dileğimdir tabi ki.
    Çirkin kadınlar öyle güzeller ki....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ovv çok güzel yazmışsın gerçekten ellerine sağlık, benim şiir bozuntumu ezdi geçti. şiirlerinin de devamını bekliyorum. :D

      Sil
    2. Estağfurullah. İnan yazının her kelimesinde kendimi gördüğüm için döküldü ağzımdan. Kimse anlamasa, aptalca bile bulsa ; yazmak, kimsenin anlamayacağı şekilde saçmalamak çok güzel, hiç bırakmayalım :)

      Sil