Son Bir Ayım

17:56


Kış bana çok iyi geldi ya size?
Uzun süredir bir yayın yapmadığımın farkındayım, bu yazıyı da sırf hem son zamanlarda ne yaptığımı kendime hatırlatmak hemde merak edenler ya da benim gibi insanların kendileri hakkında kişisel yazıları okumayı sevenler için yazıyorum. Yani bir film, kitap, dizi tanıtım olmayacak. Bakalım Aralık ayında ne yapmışım.
Aralık ayının başları benim için sadece ders çalışmakla geçti sanırım. Ayın 20'sinde komitem olduğu için hiç bir şey yapamadım desem yeridir. Tam 5 gün boyunca evden sanırım hiç çıkmadım ders çalışmak için ama yine de istediğim gibi çalışamadım maalesef. Çok yorucu bir haftaydı ama sanırım emeklerime değdi, umarım sınavdan iyi alırım daha açıklanmadı. Ama aralığın 20'sinden sonra güzel günler geçirdim.
Cuma günü sınava girdikten hemen sonra yola koyuldum. memleketime kuzenimin yanına gittim. İlk gün zaten eve 10'da vardığım için hiç bir şey yapamadık. Cumartesi de Adana'ya Çukurova Üniversite'de ki arkadaşlarımı ziyarete gittim. Hem akraba ziyaretleri hem arkadaş ziyaretleri derken çok güzel bir hafta sonu geçirdim gerçekten. Arada bir hasta olmasaydım çok daha iyi zaman geçirebilirdim sanırım.

Bu gezmenin tozmanın dışında da hepimiz için sanırım en büyük değişiklik Dizimag'in kapanmasıydı sanırım. Yasal olmayan bir yayın yaptıkları için kapanmasına da sesimizi çıkaramadık ve elimiz kolumuz bağlı dizilerimizden bir süre uzak kaldık maalesef ki. Benim için en büyük sorun izlediğimin dizilerin isimlerini hepsini ezbere bilmememdi. İçinizde ne unutkan çocukmuş demeyin arkadaşlar yaklaşık 50 dizinin hepsinin ismini hatırlayıp, hangisinden kaçınca bölümde kaldığını aklınızda tutmak kolay değil. Allah'tan sonradan blogumun ana sayfasına yazdığım için rahatladı ama hala hangi dizide kaçıncı bölümde kaldığım büyük bir muamma bazı diziler için. Dizimag'in kapanmasından sonra artık dizileri torrentden indirerek izliyorum. Ama o da internetim hızından dolayı biraz sıkıntılı bir süreç oluyor. Bende bu fırsattan istifade film izlemeye öncelik verdim. Baya da bir film izledim hepsinin tanıtımı yakında gelecek emin olabilirsiniz.
Bir değişiklik daha Bir Dizi Haber sitesinin yazar kadrosuna katılmam oldu. Bundan sonra maalesef bloguma özel dizi tanıtımı ya da haberi yazamayacağım ama orada yayınladığım yazıları daha sonra buraya da koymayı düşünüyorum. Her hafta çarşamba günleri yazım çıkacak umarım takip edip yorumlarınızı eksik etmezseniz çook sevinirim.
Onun dışında hayatım da pek bir değişiklik yok; olan biten buydu sanırım. Yılbaşından ne haber derseniz de maalesef hiç bir planım yok. Zaten gerizekalı üniversite yönetimi yılbaşı gününe lab dersi koyduğu için; herkes yılbaşında gezip eğlenip tozarken ben derste pinekliyor olacağım. Dersten çıktıktan hemen sonrada eve gideceğim için yılbaşını yolda geçireceğim desem yeridir. Eve varınca da çerezi mi kola mı alıp televizyonun başında uyuya kalmak istiyorum.
Kısaca bu kadar arkadaşlar yokluğumda benim hakkımda pek de bir şey kaçırmamışsınız değil mi?

İlgili Yayınlar

0 yorum